PowerSpace 2017 er slut.
Vi glæder os til PowerSpace 2018!

 

Tør din virksomhed se fremtiden i øjnene?

PowerSpace - Vidensdeling, inspiration og networking i øjenhøjde.

Arbejdsmarkedets mekanismer har udviklet sig eksplosivt de seneste år. En tendens, der næppe kommer til at ændre sig - hverken globalt eller når det gælder danske forhold.

Et af tidens buzzwords beskriver denne udvikling som disruption – og det er med afsæt i tankerne bag dette fænomen, jobsøgningsnetværket Powerjobsøgerne med PowerSpace lægger op til, at alle implicerede kan mødes til vidensdeling og gensidig inspiration omkring de krav og behov, fremtidens arbejdsmarked vil komme til at stille i forhold til kompetencer, fleksibilitet og mindset.

En fremtid, hvor ”arbejdsgiver/arbejdstager modellen” vil være afløst af ren B2B med nutidens lønmodtagere som små selvstændige virksomheder med projektpotentiale. En fremtid, hvor kravene til såvel udbydende virksomheder som efterspurgt arbejdskraft vil være ændret markant fra det, vi kender i dag.

På den baggrund stiller Powerjobsøgerne spørgsmålet: ”Er din virksomhed parat til fremtidens arbejdsmarked?”

PowerSpace – for hvem?

Det korte svar: PowerSpace for ALLE.

Ligegyldigt hvilken branche, du er i og uanset hvilken funktion, du har i din organisation, vil du kunne hente viden, inspiration og skabe nye kontakter ved at deltage i PowerSpace.

Desuden giver PowerSpace en unik præsentationsmulighed for et bredt spektrum af firmaer – fra velkonsoliderede aktører på det globale marked over små og mellemstore virksomheder til iværksættere, der måske ikke engang er gået i luften endnu.

Program

09:00 – 10:00  

Indskrivning og networking
Indskrivningen foregår i entreen til PowerSpace, hvor du afleverer din printede billet til personalet. Har du ikke mulighed for at aflevere din billet, kan du indskrives på en af de lister personalet sidder med.

Printer du din adgangsbillet ud og afleverer den ved indskrivningen, deltager du i konkurrencen om en skøn gave. 

09:00 – 16:00  

Åben messe med stande fra forskellige virksomheder

 

     

Scene 01

10:00 – 10:20  

Præsentation og information om dagen v/ Carina Heckscher og Malene Gregaard Wilsly
Her hører du bl.a. hvordan du som deltager og udstiller kan få glæde af hinanden hele dagen 

 

10:30 – 11:00  

Værdiskabende networking - nu og i fremtiden! v/Carina Heckscher
Kom med om bag netværksfacaden, når networkingekspert, foredragsholder og
forfatter Carina Heckscher giver dig inspiration til, hvordan du kan blive en bedre
netværker, og hvordan virksomheden kan skabe ekstra bundlinje ved at lave en
netværkskultur og træne medarbejdernes netværksmuskel.

 

11:00 – 11:30  

Pause og networking
Besøg en udstiller og lær nye mennesker at kende

 

11:30 – 12:30  

Fremtidens super menneskelige arbejdsmarked – Hvad fremtiden vil kræve af dig,  når robotterne tjekker ind? v/fremtidsforsker Mette Sillesen
Fremtiden er high tech - high touch, som betyder, at jo mere teknologisk verden bliver, jo mere menneske har du lov (pligt) til at være.
Med udgangspunkt i denne trend vil fremtidsforsker Mette Sillesen tage os med på en rejse ud på fremtidens arbejdsmarked og stille skarp på de trends og teknologiske udviklinger, som venter lige rundt om hjørnet. Hvad kommer automatiseringen egentlig til at betyde?
Hvilke jobs byder fremtiden på? Hvordan kommer vi til at arbejde? Og hvad bliver de efterspurgte kompetencer?

 

12:30 – 13:30  

Frokostpause og networking
Der er mulighed for at købe sandwich, frugt, vand og kaffe til billige priser hele dagen.

 

13:30 – 15:30  

Fremtidspanel v/Bettina Wæde, Head of Recruitment i Wæde Consult, Professor Ove Kaj Pedersen og Marie Dalmark Hæstrup og Sofie Henriksen fra Re:Spark.
Eksperterne i fremtidens arbejdsmarked giver deres bud på, hvad fremtiden bringer.

Ove: Den offentlige sektor og politikeren gør sig mange anstrengelser for at gøre så mange arbejdsdygtige som muligt og at skaffe så mange i arbejde, som det kan lade sig gøre. Ove K. Pedersen vil introducere til beskæftigelsespolitikken, og hvordan den har udviklet sig i de senere år, under indtryk af nye arbejdsbetingelser, mere teknologi, og skiftende konkurrencebetingelser. 

Bettina: Vi lever i en digital verden, og de unge generationers onlineadfærd er i den grad præget af et ønske om autenticitet og tilgængelighed. Behovet for både at researche online på virksomheder og personer, inden de går i dialog, er en adfærd, der giver nye udfordringer, når vi taler om rekruttering og ledelse. Derfor er det vigtigt at du, som virksomhed eller recruiter, gør dig tanker om, hvordan du i fremtiden kan tiltrække de digitalt indfødte kandidater. Fremadrettet skal vi se rekruttering som skulle vi sælge en cool Sneakers online!

Derefter får publikum mulighed for at stille spørgsmål – hvad er udfordringen i din virksomhed, eller kender du den ikke endnu?

Re:Spark: Vi bygger og udvikler vores virksomheder som vi har gjort det i årtier. Det gør vi, fordi det virker. Men hvad hvis det ikke længere er den mest effektive form? Hvad hvis de næste generationer, der inden længe finder vej til ledelsesgangen ikke performer 9-17 med en fast arbejdsbeskrivelse? Hvad hvis selv den fleksible og decentraliserede organisationsstruktur ikke længere er godt nok?” Marie Dalmark Hæstrup og Sofie Henriksen, fra kommunikationsbureauet Re:Spark, vil fortælle om deres egen vej til en yderst atypisk virksomhedskonstruktion, hvorfor det virker og hvordan de bruger det i deres daglige arbejde med storytelling og employer branding.

 

15:30 – 16:00  

Konkurrence og afslutning v/Carina Heckscher og Malene Gregaard Wilsly

 

Scene 02

10:30 – 11:00  

Ballerup Kommune har forberedt sig på fremtiden!
v/Borgmester Jesper Würtzen og Musa Kekec, formand for Erhvervs – og
Beskæftigelsesudvalget samt Associate Manager i Novo Nordisk.

Ballerup Kommune har i Vision 2029 et klart ønske om også i fremtiden at være en førende erhvervskommune med et bredt spænd af virksomheder fra de små iværksættere, over håndværks- og produktion til de helt store internationale vidensvirksomheder. Virksomhederne er drivkraften i samfundet og sikrer arbejdspladser til borgerne.

Med til visionen hører også en satsning på uddannelse hele livet, så der er kvalificeret arbejdskraft til erhvervslivet – også i forhold til fremtidens arbejdsmarked.

Jesper og Musa kommer med oplæg om visionen og går i dialog med publikum.

 

11:00 – 11:30  

Pause og networking
Besøg en udstiller og lær nye mennesker at kende

 

11:30 – 12:30  

Talentudvikling er vigtigere end nogensinde før v/Iris Isabella Engelund, professionel foredragsholder og underviser i strategisk talentmanagement

Talentudvikling er i dag kommet på dagsordenen i mange virksomheder/organisationer og hos det enkelte menneske. Det er der god grund til. Vi skal indse, at et GROWTH mindset er det, der kræves for at kunne stå stærkt i fremtiden. Virksomhederne skal skabe miljøer, hvor talenter kan dyrkes, da vi som mennesker udvikler os og bliver i stand til at have et GROWTH mindset.

Hvad gør du for at udvikle talenterne i din virksomhed/organisation og skabe rammen for et GROWTH mindset?

Hvad betyder det for din virksomhed/organisation, hvis du ikke sætter fokus på talentudvikling?

 

12:30 – 13:30  

Frokostpause og networking
Der er mulighed for at købe sandwich, frugt, vand og kaffe til billige priser hele dagen.

 

13:30  – 14:15  

Bæredygtig ledelse er ledelse med hjertet v/Thomas Aagaard Sørensen, Manager med speciale i Master Data Management hos Oticon

De kommende årtier må og skal stå i bæredygtighedens tegn. Vi er alle bevidste om den globale klimakrise, men har vi helt forstået hvordan alt hænger sammen, fra det største til det mindste? Og har vi fået øje på de mange spændende muligheder der ligger i det globale paradigmeskift fra industrisamfund til bæredygtighed?

Bæredygtig ledelse handler om hvordan vi, for at bidrage til de store forandringer, kan starte med os selv og koble global bæredygtighed til social, organisatorisk og personlig bæredygtighed. Om hvordan vi gennem vores ledelse, helt nede fra en kropslig forankring, må transformere virksomhederne til også varetage et samfundsmæssigt og globalt ansvar. Både fordi det er nødvendigt men også fordi det simpelthen kan betale sig.

 

14:30 – 15:00  

Skab dit eget job v/Malene Gregaard Wilsly stifter af Powerjobsøgerne; eventmager, facilitator, jobsøgningsnetværksekspert og meget meget mere.

Vi hører hele tiden, at der er nok jobs – men måske må netop din branche eller din stilling bukker under for fremtidens nye udfordringer. Er du åben overfor fremtidens nye muligheder, så er der også et job til dig.
Malene fortæller om, da hun mistede sit job og skabte sit eget – måske kan du også skabe dit eget job, enten i egen virksomhed eller som ansat.
Et lille motiverende iværksætteroplæg, med forslag til værktøjer.

Lokale A

11:00 – 12:00  

Iværksætteri. Fra opstart til succes v/Anne Handlos, fra Iværksætterhuset
Anne holder et oplæg omkring iværksætteri, hvor du som iværksættere eller kommende iværksættere, får information om det at føre virksomhed i Danmark.

Efter oplæget vil hun på de eventuelle spørgsmål som I måtte ligge inde med.

 

12:30 – 15:00  

Er der en mental håndbremse i din virksomhed? v/Morten Schebye fra Q10-Solution

Når vi skal være klar til fremtiden skal vi tænke nyt. Vi skal være omstillingsparate og vi skal gribe mulighederne.
Det lyder jo mega fedt – for alle kan jo lide at prøve noget nyt... eller hvad?

Råstoffet i enhver virksomhed er mennesker og menneskers psyke er en "sjov" størrelse. Ofte vil vi gerne have nyt, bare det er lige som det gamle.

Jeg tror på at mennesker kan ALT!!!
Jeg tror på at når mennesker dyrkes på den rigtige måde kommer der ikke modstand ved forandringer.
Jeg ved at mennesker, som er i overskud, er for vilde. Hvis vi løfter opgaver, der giver mening for os selv, bliver resultatet markant bedre end forventet.

Men jeg ved også, at mennesker, som lever med deres mentale håndbremse trukket, sjældent bliver den bedste udgave af sig selv.

Så lad os i fællesskab sætte tankerne i spil. Lad os skabe bevidsthed omkring vores mentale håndbremse og ikke mindst lad os i fællesskab finde midlerne til at slippe den og blive for vilde sammen.

12:30 – 13:30   Sparringsseance #01 a 60 minuter
Plads til maks. 20 personer
Du tilmelder dig sparringseancen under menupunktet Tilmeld.
14:00 – 15:00   Sparringsseance #02 a 60 minuter
Plads til maks. 20 personer
Du tilmelder dig sparringseancen under menupunktet Tilmeld.


Lokale B

11:00 – 11:45  

LinkedIn v/Udviklingschef og facilitator Lars Ginderskov
Lars giver tips til, hvordan du eller din virksomhed kan blive mere synlig på LinkedIn, og hvordan du skaber et effektivt netværk.

 

13:00 – 15:00  

Sparring i virksomhedsprocesser v/Esben Guld Fuglsang
At finde og kortlægge virksomhedsprocesserne er nøglen til at forstå, hvor i din
virksomhed overskuddet skabes.
Det er vigtigt at afdække, hvor fejlene kan opstå, eller hvor flaskehalse dannes og hvorfor. Det er også en metode til at synliggøre, om der er rutiner, der kan fjernes, eller bør omlægges for at komme nemmere, hurtigere og mere lønsomt gennem dagen.

Esben stiller sig til rådighed med at afsøge følgende udfordringer i din virksomhed:

• Effektivisering
   Værdistrømme -> kritiske processer -> KPI’er -> Continous improvement
• Compliance
   Sikre medholdelighed i forhold til standarder, lovgivning og business rules
• Forretningsudvikling
   Kortlægning af hvilke processer, der understøtter strategiske mål og plan f. forbedring
• Videndeling/oplæring
   Sikre personuafhængighed, gentagelighed, kvalitet

 Der er tale om seancer af 30 minutters 1:1 sparing, og man skal tilmelde sig til på forhånd. Dette gør du ved at melde dig på sparringseancen under menupunktet Tilmeld.

 

 12:00 – 15:00  

Sparring af forretningsplan v/ direktører, forretningsudviklere og iværksættere Jens Mortensen og Kim Hermann
(Sparringen foregår i samme rum, og sideløbende med, 1:1 sparring i virksomhedsprocesser)

Er du i gang med dit iværksætteri og har du en nogenlunde forretningsplan eller en skitse, kan du få sparring af den.
Dette kan f.eks. være diskussion af kundesegmenter, konkurrentanalyse, business case, finansiering, eller andre praktiske udfordringer.
Det er muligt at sende planen inden mødet (senest søndag d. 5 november 2017), så Kim og Jens kan forberede sig inden. Dette gør du ved at melde dig på sparringseancen under menupunktet Tilmeld.

Du får mulighed for 2:1 sparring af din forretningsplan, hvor Kim og Jens sammen sparre på din plan ud fra deres forskellige kompetencer.

Hvis du ønsker det, vil de underskrive en NDA (non disclosure agreement) så din forretningsidé behandles fortroligt.

     

Lokale C

 11:00 – 15:30  

Er dit CV klar til fremtiden?
Book 20 minutters CV-sparring – så dit CV passer til fremtiden!

Tider bookes på dagen.

     

Lokale D

11:15 – 12:00  

Hvordan bruger du Jobindex mest effektivt som jobsøger og arbejdsgiver v/Rekrutteringskonsulent Jannie Jensen, Jobindex A/S
Jannie vil fortælle om, hvordan du som jobsøgende kan bruge Jobindex bedre og mere effektivt i jagten på dit næste job. Der ligger mange værktøjer i Jobindex’ univers, der kan hjælpe dig et skridt nærmere drømmejobbet, og samtidig gøre din hverdag nemmere. Der vil også komme tips og tricks til hvordan du, set med HR konsulentens øjne, kan optimere dit CV og din ansøgning, og gøre dig mere synlig for arbejdsgiverne.

 

12:15 – 13:00  

Uddannelsesmuligheder for dig, der er ledig og lovgivningen bag v/Markedskonsulent Annelise Jørgensen, Jobindex Kurser
Der hersker stor forvirring omkring de muligheder ledige har for uddannelse - betalt af det offentlige. Hvilke muligheder er der og hvem kan komme på hvilke kurser. Det løfter Annelise Jørgensen sløret for og indvier dig i lovgivningens kringlede regler.

 

13:10 – 13:30  

LinkedIn v/Udviklingschef og facilitator Lars Ginderskov
Lars giver tips til, hvordan du eller din virksomhed kan blive mere synlig på LinkedIn, og hvordan du skaber et effektivt netværk. 

 

14:15 – 15:15   Informationsmøde Powerjobsøgerne v/en Powerjobsøger
Kom og hør om jobsøgningsnetværket Powerjobsøgerne, hvor vi får 90% til samtale indenfor tre måneder, og 70% i arbejde indenfor ½ år. Alle jobsøgere er velkomne.
Som kommune er det muligt at få et lokalt netværk, og som arbejdsgiver kan du omkostningsfrit benytte vores netværk til udsendelse af jobannoncer.
Få nærmere information på www.powerjobsøgerne.dk eller på standen i messehallen.
 

Præsentation af oplægsholdere

 

 KeyNote

Mette Sillesen

Mette Sillesen

Mette Sillesen er fremtidsforsker, foredragsholder og konsulent i eget regi, hvor hun hjælper virksomheder og organisationer med at forholde sig til fremtidens trends og udviklinger. Mette specialiserer sig i forbrugertrends, livsstil, teknologi, fremtidens arbejdsmarked og meningsdrevet forretning. Mette er uddannet cand.soc fra CBS.

 

Øvrige oplægsholdere

 

 Bettina Wæde

Bettina Wæde

Bettina Wæde, Head of Recruitment i Wæde Consult, er ekspert i rekruttering (bl.a. Millennials og iGen) med over 25 års erfaring. Bettina afholder derudover workshops og foredrag. Hun er i top 10 på verdensplan i InMail accept på LinkedIn og blev udvalgt som Keynote Speaker i Birmingham, oktober 2017. Bettina har skrevet flere bøger. 

 

 

 Borgmester Jesper Würtzen

Jesper Wurtzen

Jesper Würtzen har siden 25. maj 2012 været borgmester i Ballerup Kommune og genvalgtes ved kommunal- og regionsvalget i 2013. Han er vokset op i Ballerup, men bor i dag i Skovlunde sammen med sin kone og tre børn. Han har været skoleinspektør og blev valgt ind i kommunalbestyrelsen i januar 2006, hvor han er næstformand i Socialudvalget og medlem af Økonomiudvalget. Han var i praktik som folkeskolelærer på Hedegårdsskolen i Ballerup.

 

 Carina Heckscher

 Carina Heckscher

Carina er kendt for sit positive mindset og sin smittende energi. Hun italesætter tabuer og har dømt ‘Janteloven – so last season’ så du kan blive ‘Heldig med vilje’. Carina udkom i september 2017 med sin 5. bog ‘VærdiNetværk - Der hvor du gi’r, får du mest læring og de stærkeste relationer!’ 

 

 

Esben Guld Fuglsang

 Esben Guld Fuglsang

Esben har mange års erfaring med opbygning og nyttiggørelse af virksomheders processystemer. Han har med dette afsæt bistået med styring af procesforbedringer, enterprise arkitektur, ledelsessystemer og teknisk implementering af forskellige BPM-platforme.

 

 Iris Engelund

 Iris Engelund

Iris Isabella Engelund er professionel foredragsholder og underviser i strategisk talentmanagement både i private og offentlige organisationer.
Iris har gennem de seneste år skabt spændende resultater i virksomheder og individuelt på hendes talent udviklingsprogram.
Iris inspirerer i hendes foredrag og undervisning om hvordan vores forskellige skjulte talenter spiller en afgørende rolle mellem os mennesker og for virksomhedens vækst. Hun præsenterer et humoristisk og kvalificeret bud på hvordan man kan sætte virksomheders talent I spil og derved få nye og bedre handlemuligheder til rådighed i virksomhederne i fremtiden.

 

Jens Mortensen

Jens Mortensen

Jens har mange års erfaring med forretningsudvikling, iværksætteri og ledelse i adskillige brancher, og er desuden tilknyttet CBS som vejleder.
Han har igennem årene rådgivet mange iværksættere og hjulpet dem ud over rampen.
 

Kim Hermann

 Kim Hermann

Kim har en baggrund som ingeniør inden for IT og desuden uddannelser inden for økonomi, ledelse og forandring.
Han har mange års erfaring inden for teknisk og forretningsmæssig udvikling og transformation og har tillige erfaring som iværksætter.

 

Malene Greegaard Wilsly

 Malene Greegard Wilsly

I 2010 startede Malene jobsøgningsnetværket Powerjobsøgerne, efter hun selv blev fyret. Malene fik job, og netværket voksede sig stort ved hjælp af jobsøgere, som så en værdi i at bidrage med deres kompetencer og holde netværket kørende. I 2014 opsagde Malene sin lederstilling og stiftede Landsorganisationen Powerjobsøgerne, som i dag har seks afdelinger drevet af frivillige, samt et landssekretariat med fire ansatte, som hjælper og støtter de lokale afdelinger, med at finde sponsorater, kunder og at køre efter konceptet – sådan at medlemmerne bevarer #jobsøgningsglæden og kommer hurtigere i job.
Malene har bl.a. en skuespiller og diplomleder uddannelse – og har arbejdet som motiverende leder i størstedelen af sin tid i erhvervslivet. Hun brænder for at skabe arbejds – og jobsøgningsglæde, lave store events - som bringer folk sammen, og holde foredrag.

 

 Morten Schebye

Morten Schebye

Morten Schebye har en baggrund fra flere brancher og er uddannelse, - erhverv og karrierevejleder.
Han har en terapeutisk uddannelse som skyggevejleder og elsker at gøre hjernen til en positiv aktør.
Han har i mange år haft tilknytning til Forsvaret som leder.

 

 

Musa Kekec

 Musa

Formand for erhvervs- og beskæftigelsesudvalget, Ballerup Kommune samt Associate Manager i Novo Nordisk. Musa Kekec er passioneret frivillig og mentor, som engagerer sig i mange sociale projekter – lokalt som nationalt. Arbejder til daglig som teamleder i Novo Nordisk, hvor han har været i 16 år. Han er født og opvokset i Ballerup Kommune, og det er han rigtig glad for.  Han ønsker at styrke kommunen inden for uddannelse, beskæftigelse samt social bæredygtighed. Han er familiefar til 4 børn, som han ønsker at præge ved at tage medansvar for deres udvikling og engagement i  lokalsamfundet.

 

Ove Kaj Pedersen

 Ove Kaj Pedersen

Ove K. Pedersen er dr. phil., professor i komparativ politisk økonomi ved Department of Business and Politics, CBS. Han har været visiting scholar ved udenlandske universiteter, ledet et stort antal nationale, europæiske og internationale forskningsprojekter. Og er forfatter eller medforfatter til over 40 bøger, ligesom han har publiceret artikler nationalt og internationalt.

 

 

Thomas Aagaard Sørensen

Thomas Aagaard Sørensen

Thomas har en baggrund som IT ingeniør suppleret med en række efteruddannelser, senest et 3-års master program i Bæredygtig Ledelse v. Professor Steen Hildebrandt. Som såvel ansat som selvstændig konsulent har han arbejdet med projekt- og linieledelse i Tech- og finansvirksomheder. Hans fokus har været IT og forretningsudviklingsprojekter i både Danmark og under udstationeringer i Skandinavien, Østeuropa og Afrika. I dag arbejder han som områdechef for master data management i Oticon. 

Marie Dalmark Hæstrup

Marie Dalmark Hæstrup

Marie er den ene halvdel af konsulentvirksomheden Re:Spark, som er en videreførsel af PR Kompagniet, som Marie har drevet de sidste 10 år. Marie har mere end 18 års erfaring fra kommunikationsbranchen og er specialist i pressestrategier. I Re:Spark rådgiver Marie virksomheder om, hvordan de gennem aktivering af den viden, der allerede findes i virksomheden, kan positionere sig overfor relevante målgrupper og skabe et godt fundament for dialog. Marie er meget optaget af talentagendaen og har gennem sin lederrolle gjort sig konkrete erfaringer med ledelse af yngre generationer og hvordan man kan skabe en kultur, hvor der er plads til at begge generationer. Marie er uddannet cand.scient.soc i Public Relations på RUC.

 

Sofie Henriksen

Sofie Henriksen

Sofie er den anden halvdel af konsulentvirksomheden Re:Spark og er med sine 24 år også dagens yngste oplægsholder. Sofie er ekspert inden for digital storytelling og i Re:Spark regi hjælper hun virksomheder med bl.a med at skabe en tættere relation til forbrugerne gennem autentiske og værdiskabende fortællinger. Sofie har bygget sin karriere op ved systematiseret at etablere et stærkt personligt brand, samt haft en aktiv tilgang til neværk og relationsopbygning. Som Millenial repræsentant er hun meget passioneret i talentagendagen og bruger sin stemme til at formidle en mere positiv og løsningsorienteret approach til debatten og den omtalte distance mellem generationerne. Sofie er uddannet Cand.merc i Intercultural Marketing fra CBS.  

 

Annelise Jørgensen

Annelise Joergensen

Annelise Jørgensen er ansat som markedskonsulent i Jobindex Medias kursusafdeling og sælger kurser til erhvervslivet via IDGKurser.dk og ikke mindst til ledige via Jobindexkurser.dk og har bl.a. ansvaret for at rådgive og vejlede de ledige i valg af kurser.

Derudover er det Annelises passion at kunne rådgive korrekt og bedst muligt i forhold til den meget kringlede lovgivning på området. Dette har bl.a. været medvirkende til Annelise også er i stand til at rådgive både A-kasser og jobcentre, når lovgivningen skal tolkes. 
Jobindex Kurser har en bred vifte af samarbejdspartnere, så de er i stand til at tilbyde primært kurser på akademiniveau, men også et bredt udbud af it-kurser på bl.a. engelsk og er dermed en af de førende private kursusudbydere på markedet for kurser for ledige.

 

 

Jannie Jensen

Jannie Jensen

Jannie har mere end 10 års erfaring indenfor HR, både internationalt og i Danmark. De sidste 4 år har hun arbejdet udelukkende med rekruttering, og sidder i dag hos JobIndex som rekrutteringskonsulent. 

Konkurrencer

Konkurrence 1:
Udskriv den adgangsbillet du modtager et par dage før PowerSpace eventet, aflever den ved indgangen, og vær med i lodtrækningen om en skøn gave fra en af vores sponsorer.

GaveKonfetti


Konkurrence 2:
Den 8. november åbner PowerSpace sin Facebook konto og her er der mulighed for at vinde en dejlig præmie, fra Gaver der Gavner, ved at gå ind på siden og like den.   

             Klik her for at gå til PowerSpace Facebooksiden!

GaveKasse cleaned webGaver Der Gavner logo



Køb en stand

Der er fri entré for deltagere, mens udstillere betaler for en stand og eventuelle tillægsmuligheder.

Virksomhederne må gerne sende flere deltagere!

Af sikkerhedsmæsige grunde skal hver deltager registrere sig via vores onlineformular, så vi kender antal besøgende. 

Vores priser er lave, da vi ønsker, at messen skal være for alle - selv de små iværksættere.
Vi står for PR før og under, på sociale medier, aviser og forhåbentlig TV.

Powerspace prisliste

Standpakken (tom plads 2x2m) kr. 1.500,-

Virksomheden får:

  • Et navn/logo på salens pauseskærme og et navn/logo på roll-ups, der placeres rundt om i salen
  • Standplads
  • Kaffe, sandwich og vand til maks. 2 personer pr. stand
  • Mulighed for at booke møder i mødelokale eller ved caféborde i løbet af dagen

Tillægsmuligheder:

  • Ekstra stand: kr. 1.500,- pr. standplads (tom plads 2x2m)
  • Bannerplads i messehallen med stande: kr. 2.000,-
  • Bannerplads ved Scene 01: kr. 5.000,-
  • Bannerplads ved Scene 02: kr. 5.000,-
  • Logo på poloshirts, som vi vil bruge året rundt til alle arrangementer: kr. 3.000,-
  • Reklameplads på indersiden af en toiletdør: kr. 500,- (maks. A4-størrelse)

Entré er gratis – der er mulighed for at købe sandwich, kaffe, kage, frugt og vand hele dagen til rimelige priser.

For yderligere information og PR er du velkommen til at kontakte Stifter Malene Gregaard Wilsly på mobil 23408118 eller Projektleder Peter Uller på 40181921

 

Find vej

TAPETEN, Magleparken 5, 2750 Ballerup.

Downloads:

Fremtidens super menneskelige arbejdsmarked v. Mette Sillesen Download PowerPoint pressentationen som pdf.

Sæt dit talent i spil v. Iris Engelund Download PowerPoint pressentationen som pdf.

Fremtiden når det gælder v. Bettina Wæde Download PowerPoint pressentationen som pdf.

Værdiskabende networking - nu og i fremtiden! v. Carina Heckscher Download pressentationen som windows program.

Skab dit eget job v. Malene Gregaard Wilsly Download pressentationen som windows program.

Kontakt

Malene Gregaard Wilsly
Telefon: 23 408 118
E-mail: malene@pwjs.dk

Sekretariatet
Telefon: 30 555 313
E-mail: kontakt@pwjs.dk

Læs mere om Powerjobsøgerne

pjs logo small